شرایط گارانتی
-
ارائه کارت ضمانت نامه یا فاکتور جهت تعمیر و یا تعویض دستگاه در دوران گارانتی الزامی است، درغیر اینصورت کلیه هزینه ها نقداً دریافت می گردد.
-
ملاک شناسایی گارانتی دستگاه تطبیق شماره سریال دستگاه با ضمانت نامه به همراه اصل فاکتور می باشد.
-
ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی و قطعات جانبی که شماره سریال آن ها در برگه ضمانت قید گردیده می باشد .
-
پیش از استفاده دستگاه لطفاً راهنمای استفاده از دستگاه خود و دیگر توصیه های سازنده را مطالعه نمایید، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارت های احتمالی عدم اجرای توصیه های کمپانی را نداشته و در پذیرش و ارائه خدمات به اینگونه دستگاهها مختار می باشد.
-
نواقص فنی که در اثر ضربه، شکستگی، آب، آتش، گرما، سرما، شرایط محیطی غیر معمول، نفوذ مایعات، گرد و خاک نامتعارف، اشکالات ایجاد شده توسط شوک الکتریکی، عمل اشخاص ثالث و یا بلایای طبیعی بوجود آمده باشند، مشمول این ضمانت نامه نمی باشد.
-
این ضمانت نامه برای تعویض خرابی قطعات مانند هارد، رم و غیره در مواردی مشمول میباشد .
-
تمامی هزینه های انتقال و بسته بندی دستگاه به تعمیرگاه مرکزی شرکت و دریافت آن بعهده خریدار می باشد.
-
محل ارائه ی خدمات گارانتی و تعمیرات، مراکز خدماتی مجاز شرکت می باشند.
-
هرگونه شکستگی، مفقودی در ارسال دستگاه خریداری شده توسط شرکت های پستی و پیک به عهده خریدار میباشد.
-
هرگونه تغییرات در رام و فریمور دستگاه و قطعات جانبی که مورد تایید این شرکت نباشد، باعث ابطال گارانتی خواهد شد. همچنین توجه فرمایید در مواردی که فقط قطعات خریداری مینمایید حتما قبل از استفاده نسبت به بروزرسانی دستگاه با اخرین فریمور شرکت اچ پی اقدام نمایید.
-
تهیه دیسک ریکاوری برای دستگاههایی که نرم افزار اصلی بر روی خود دارند به عهده خریدار می باشد.
-
اعتبار گارانتی به مدت مندرج روی کارت می باشد، و دستگاه فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع نمی گردد.
-
ملاک تشخیص موارد فوق الذکر، نظریه کارشناسی مرکز خدمات شرکت خواهد بود.
-
ضمانت نامه فقط در محدوده جغرافیایی کشور ایران معتبر است، و ارائه ضمانت نامه صرفا جهت شناسایی دستگاه مورد گارانتی شرکت می باشد و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.